Ο ρόλος της γυμναστικής στην ζωή μας

Ο ρόλος της γυμναστικής στην ζωή μας

Η γυμναστική παίζει σημαντικό ρόλο στην ζωή μας και στην υγεία μας. Επιστημονικές έρευνες έχουν δείξει ότι η τακτική άσκηση είναι προστασία ενάντια στις καρδιοπάθειες, το εγκεφαλικό, την υψηλή πίεση του αίματος, την παχυσαρκία, τον διαβήτη και την οστεοπόρωση. Η άσκηση ωστόσο βοηθάει στην μακροζωία και στην καλύτερη ποιότητα ζωής. Επίσης, βοηθάει στους πόνους της έμμηνου ρύσης και στους πόνους του τοκετού, στους χρόνιους πόνους της πλάτης και της μέσης, αυξάνει την αντοχή και την ενέργεια.

Τα οφέλη δεν σταματούν εδώ. Η τακτική άσκηση βοηθάει και στην ψυχική υγεία του ατόμου, καθώς επιτυγχάνεται η χαλάρωση, ελέγχεται το άγχος, βελτιώνει την σεξουαλική ζωή, την ποιότητα του ύπνου, αυξάνει την αυτοπεποίθηση και τον αυτοσεβασμό, και φυσικά όσοι ασκούνται νιώθουν και δείχνουν πιο υγιείς.

Αδράξτε κάθε ευκαιρία για σωματική δραστηριότητα!
Αρκούν μόλις λίγα περισσότερα λεπτά από το χρόνο σας και θα αντιληφθείτε αμέσως διαφορά στη φυσική αλλά και πνευματική σας κατάσταση.

  • Κατά την διάρκεια της έντονης σωματικής άσκησης απελευθερώνονται ορμόνες που είναι απαραίτητες για την σωματική και ψυχική υγεία του ανθρώπου. Οι ορμόνες χαράς όπως συνηθίζεται να λέγονται.
  • Επιδρά θετικά στην καλή λειτουργία τόσο του μυοσκελετικού όσο και του καρδιαγγειακού συστήματος
  • Βελτιώνει τη διαχείριση του λίπους
  • Επιδρά θετικά στην ισορροπία της ψυχικής υγείας.

Συνδυάζοντας τη σωματική άσκηση με σωστή διατροφή θα πετύχετε έναν ολοκληρωμένο έλεγχο του οργανικού αλλά και νευρολογικού σας συστήματος. Τα οφέλη που λαμβάνονται από τη σωματική άσκηση δεν μπορεί να τα λάβει κανείς από τις τροφές που καταναλώνει και φυσικά το αντίθετο.